The best Side of ایا زونا بیماری خطرناکی است

Wiki Article

گاهی زونا اعصاب را تحت تأثیر قرار می‌دهد که این اتفاق به عفونت مغز (آنسفالیت یا مننژیت)، فلج صورت یا مشکلات شنوایی و تعادل منجر شود.

این ضایعات بیشتر شبیه به تاول بزرگ و زخم‌های دردناک هستند.

    موسسه خدمات دارویی رضوی با هدف ایجاد بانک مرجع در زمینه اطلاعات دارویی و پزشکی و همچنین ایجاد بستر مناسب جهت مشاوره دارویی و خرید آسان دارو و تحویل در محل (تحت نظارت دکتر داروساز) ایجاد شده است.  مشهد, میدان بیمارستان امام رضا , داروخانه مرکزی امام

آقای تورک حملات حماس به غیرنظامیان و سربازان اسرائیلی در هفتم اکتبر، از جمله قتل، تجاوز و گروگان‌گیری را محکوم کرد.

● پس از چند روز، بثورات قرمز یا تاول ممکن است ایجاد شوند. برخی از افراد درد را هم تجربه می‌کنند، اما جوش نمی‌زنند.

اما برخی دیگر نیز می‌تواند بسیار دردناک باشد. حتی یک نسیم ملایم می‌تواند باعث درد شود. برخی افراد بدون ایجاد بثورات، درد شدیدی را تجربه می‌کنند.

به مرجعی قابل اعتماد در زمینه سلامت و پزشکی تبدیل کرده است.

معمولاً درد به عنوان اولین نشانه بیماری زونا شناخته می‌شود که در اثر درگیر شدن یک یا چند مورد از عصب‌های حسی ایجاد می‌شود و می‌تواند خفیف تا شدید باشد. همچنین درد ناشی از زونا ممکن است فقط در یک نقطه و یا به طور گسترده در ناحیه‌ای از پوست، احساس شود.

در برخی از موارد با استفاده از روش خانگی نمی‌توان بیماری زونا را درمان کرد.

هر شخصی که قبلاً سابقه ابتلاء به بیماری آبله مرغان را داشته است، ممکن است بعداً به زونا مبتلا شود. اگرچه بیماری زونا می‌تواند در دوران بیماری زونا تصویر کودکی هم اتفاق بیفتد، اما غالباً در بزرگسالان و به ویژه در افراد سالخورده، بیشتر شایع است.

○ شما نمی‌توانید از کسی که زونا دارد زونا بگیرید، اما می‌توانید به آبله مرغان مبتلا شوید.

این گزارش عنوان بی‌پرده‌ای داشت: «نوار غزه: قحطی قریب‌الوقوع است زیرا ۱.۱ میلیون نفر، نیمی از غزه، ناامنی غذایی فاجعه باری را تجربه می‌کنند.»

آقای برکات مانند دیگر مقام‌های دولت اسرائیل تاکید کرد که اسرائیل به تمام کمک‌های ایالات متحده آمریکا و سایر کشورهای جهان اجازه ورود داده است.

در صورتی که ضایعات تاولی زونا به درستی درمان نشوند، باعث ایجاد عفونت‌های باکتریایی در فرد خواهد شد.

Report this wiki page